AVALUACIÓ
A més… tenim l’oportunitat de ensenyar-vos de quina manera ens atoevaluem fent-ho de manera autònoma!
Mireu! A coninuació us mostrem quina és la nostra rubrica.
CRITERIS D'AVALUACIÓ DEL PROCÉS D'ENSENYAMENT |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Els objectius que volem aconseguir s'adeqüen a l'edat i característiques dels xiquets/as |
|
|
|
|
2. Els continguts plantejats es poden aconseguir amb les activitats programades. |
|
|
|
|
3. Les activitats han servit per a aconseguir els objectius proposats. |
|
|
|
|
4. La metodologia més adequada per a fomentar la participació dels xiquets/as. |
|
|
|
|
5. El temps s'ajusta al programat. |
|
|
|
|
6. Les persones, l'espai i els materials han sigut adequats per a la relació d'activitats. |
|
|
|
|
7. S'empra un instrument adequat per a arreplegar la informació que volem avaluar. |
|
|
|
|
8. S'adapten les activitats prou per a aconseguir que tots els xiquets/as realitzen totes les activitats sense cap dificultat en funció de les seues possibilitats. |
|
|
|
|
9. S'han resolt els dubtes plantejats. |
|
|
|
|
10. S'ha fomentat la participació de les famílies. |
|
|
|
|
11. S'han solucionat els conflictes sorgits. |
|
|
|
|
12. Les activitats estaven adaptades al nivell dels xiquets/as. |
|
|
|
|
13. S'ha fomentat la confiança dels xiquets/as per a la realització de les activitats. |
|
|
|
|
14. S'ha fomentat la coeducació a l'aula |
|
|
|
|
15. S'ha observat d'una manera directa i sistemàtica durant tota la posada en pràctica de les activitats. |
|
|
|
|
1. L'ítem s'observa entre 0 i 5 ocasions.
2. L'ítem s'observa en 5 i 10 ocasions.
3. L'ítem s'observa entre 10 i 15 ocasions.
4. L'ítem s'observa en 20 o més de 20 ocasions.
Comentarios
Publicar un comentario