AVALUACIÓ

A més… tenim l’oportunitat de ensenyar-vos de quina manera ens atoevaluem fent-ho de manera autònoma!

Mireu! A coninuació us mostrem quina és la nostra rubrica.




I a coninuació us mostrem la que utilitzen les nostres mestres.


CRITERIS D'AVALUACIÓ DEL PROCÉS D'ENSENYAMENT

1

2

3

4

1. Els objectius que volem aconseguir s'adeqüen a l'edat i característiques dels xiquets/as





2. Els continguts plantejats es poden aconseguir amb les activitats programades.





3. Les activitats han servit per a aconseguir els objectius proposats.





4. La metodologia més adequada per a fomentar la participació dels xiquets/as.





5. El temps s'ajusta al programat.





6. Les persones, l'espai i els materials han sigut adequats per a la relació d'activitats.





7. S'empra un instrument adequat per a arreplegar la informació que volem avaluar.





8. S'adapten les activitats prou per a aconseguir que tots els xiquets/as realitzen totes les activitats sense cap dificultat en funció de les seues possibilitats.





9. S'han resolt els dubtes plantejats.





10.  S'ha fomentat la participació de les famílies.





11.  S'han solucionat els conflictes sorgits.





12.  Les activitats estaven adaptades al nivell dels xiquets/as.





13.  S'ha fomentat la confiança dels xiquets/as per a la realització de  les activitats.





14.  S'ha fomentat la coeducació a l'aula





15.  S'ha observat d'una manera directa i sistemàtica durant tota la posada en pràctica de les activitats.





 

On posen quantes vegades ho hem aconseguit segons el següents ítems:

1. L'ítem s'observa entre 0 i 5 ocasions. 

2. L'ítem s'observa en 5 i 10 ocasions. 

3. L'ítem s'observa entre 10 i 15 ocasions.

4. L'ítem s'observa en 20 o més de 20 ocasions.


Comentarios

Entradas populares de este blog

COL·LEGI

SEQÜÈNCIA PROBLEMÀTICA